torstai 17. marraskuuta 2011

Lapasia ja tilkkuja :)

Olen mä jotain valmistakin saanut, meinaan kahdet lapaset. Kummipojalle nämä tein, ja koko reilut 3 vuotiaalle sopiva. Lankana 7 veikkaa, mitäs muutakaan :) Painoa en ennättänyt ottaa, koska menivät samantien käyttöön.Sit olen tilkkuja virkannut. Näitten jälkeen olen tehnyt kasan lisää... Tuntuu mukavalta puuhalta, menee jopa telkkaria katsoessa. Pirjolle täytyis nämä lähettää, tilkuthan menevät tänne. Ja lisää kuvia kunhan ennätän ottaa. Tytär vielä tyhjentelee paremmasta kamerasta espanjan kuvia, sitten saan senkin käyttööni ja kuvien laatu varmasti paranee... Tai sitten ei :)
Tänään olis tarkoitus lähteä pakkaamaan, ensi viikonloppuna pitäis saada kämppä tyhjäksi. Käyn vaan ensin työterveyshoitajan juttusilla ja sitten tulee tätini avuksi. En ole oikeastaan yhtään paremmassa kunnossa, joten pakkaaminenkaan ei tahdo sujua. Vaan onneksi apua on tulossa. Mutta lisää taas ensi kerralla :)

1 kommentti:

TanjaV kirjoitti...

Olen tässä jo pari viikkoa odotellut jos jotakin päivitystä tulisi, mutta hiljaista on ollut. Onko kaikki hyvin vai oletko tehnyt salaisia joululahja neuleita jotra ei voi täällä esitellä?