tiistai 7. helmikuuta 2012

Heips...

Hengissä ollaan, vaikka blogia en olekkaan tässä kuussa vielä päivittänyt. Mun kamera on tyttärellä lainassa, kunhan hän saa kuvat siirrettyä koneelle, saan kameran takaisin ja pääsen kuvia ottamaan :)
Valmistuneita on siis syntynyt. Sukat itselleni sain valmiiksi jo viime viikolla ihan alkuviikosta. Sitten olen opetellut virkkaamaan syto -myssyjä, yhden olen saanut valmiiksi ja toinen on työn alla. Et en mä ihan ole vaan lepäillyt :) Kuvia sitten, kun kamera vapautuu.
Olo on aika heikko, vaan eteenpäin mennään. Tänään tosin varasin lääkärille ajan, kun en vaan jaksa :( Väsyttää niin, että voisin nukkua puolillepäivin. Mutta eihän se onnistu, kun on noita velvollisuuksia, ja sit oon huonolla tuulella. Katsotaan nyt, että mitä lääkärisetä sanoo... Voi olla, et nauraa mut pihalle, tosin ei olis eka kerta...
Mutta mä palaan asiaan sitten kuvien kera :)

3 kommenttia:

jantta kirjoitti...

No mitä se lääkäri sano? Toivottavasti sait apua.
Minä neulon lapasia...taas ja varmaan senkin jälkeen...taas :)

Aarnilintu kirjoitti...

Nauti kevättä enteilevistä keleistä ja tsemppiä arkeen!

Auli kirjoitti...

Toivottavasti kaikki on kunnossa jo! Jos ei ole niin paranemista sinne, onneksi aurinko tekee jo paljon, ainakin minulle!