keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Vuoden ensimmäiset

Innostuinpas tekemään kirjoneulelapasia. Tässä ihan ensimmäiset tekeleet. Ohjeen linkin löysin blogikaverini sivulta ja ravelrystä löytyi alkuperäinen ohje. Sen verran muutin, että tein ranteeseen resorin ja "pallot" vain yhdellä värillä. Lankana 7 veljestä luonnonvalkoinen ja turkoosi. Oikein mukavan ja napakan tuntuinen kädessä. Meillä perhe ihastui tähän malliin ja "tilauksia" satelee. Nyt tulossa harmaa-lilat. Katsotaan, että koska ne valmistuu :)


Yhdellä kädellä hieman vaikeaa kuvata, vaan eiköhän näistä kuitenkin näe, että millaiset näistä tuli :)


Muuta "valmista" ei ole. Tilkkuja olen virkannut ahkerasti, mutten ole viitsinyt niitä tänne kuvata. Jos sitten valmiin tuotoksen tänne laitan. Sikäli mikäli se joskus valmistuu. Tai sitten vaan otan kuvia, niin näette mihin olen iltaisin aikani laittanut :)

Töissä olen taas ollut. Teen puolta päivää tämän kuun, vaikka kela hylkäsikin hakemukseni osasairaspäivärahasta... No, ei siitä sen enempää. Nyt yritetään kitkutella kuukausi puolella palkalla, ja ensi kuussa sitten taas normaalisti töihin.
Olo alkaa pikkuhiljaa olemaan "oma" ja aika hyvin olen pärjännyt. Vaan työtä tässä on vielä tehtävä, että kuntoon tulen. Positiivisella mielellä olen kuitenkin liikkeellä. Mutta nyt jatkamaan lapasten neulomista :)

3 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Nätit lapaset! Minäkin olen tainnut tuolla mallilla joskus tehdä lapaset kummitytölle, mutta se oli varmaan ennen blogiaikaa.
Kiva kuulla, että vointisi on kohenemassa.

TanjaV kirjoitti...

Haukat lapaset! Hyvältä kuulosti muutkin uutiset.

Auli kirjoitti...

Tulin katsomaan näitä ja kivoilta näyttävät. Sitäpaitsi malli on tosi lämmin käsissä kun lankaa on kaksinkerroin! Hyvää viikonlopun jatkoa.