sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Ne on nyt vihdoin- kin valmiit. Lapaset meinaan :) Oon oikeas- ti aika ylpeä itses- täni. Olin varma, etten saa näitä "ikinä" valmiiksi. Vaan sainpas :) Tässä ne nyt on.
Innostuin kovasti ystävyyden peitot -sivun ideasta ja olen päättänyt yrittää saada tilkkuja aikaiseksi. Nyt varsinkin tämä tuntuu kivalta, kun ei nuo käsityöt ole kauheasti kiinnostaneet ja innostaneet minua. Katsotaan miten meikäläisen käy.
Kävin sitten siellä lääkärissä... Lääkäri kielsi kaiken, ettei ole koskaan sanonut että minulla on vikaa korvien välissä... Muutenkin hän oli töykeä, eikä katsonut minua edes silmiin. no, sain kuitenkin lisää sairaslomaa ja lähetteen erikoislääkärille (eli psykiatrille). Hyvä juttu mun mielestä, ehkä mä nyt saan sitä apua, mitä tarvitsen. Jokin lääkitys on varmasti paikallaan, haluan tulla kuntoon.
Kouluasiatkin painaa päälle... Kävin perjantaina juttelemassa opettajan kanssa ja hän laati "hyvän" suunnitelman mun opiskelulle. Harmi vaan, ettei mulla ole energiaa, eikä kyllä halujakaan sitä toteuttaa. Yritin selittää, että mun en ensin saatava itseni kuntoon, ennenkun voin alkaa kouluhommia ajattelemaan. Mutta hän oli sitä mieltä, että joulukuuhun mennessä pitää näyttöympäristökuvaus olla hänellä, että se ennättää tiettyyn kokoukseen... Plaa plaa plaa... Nyt olen minä etusijalla ja muut asiat tulee sitten ajan kanssa.
Remonttikin valmistuu pikkuhiljaa. Laatoittaja teki huonoa työtä, kaksi miestä korjasi 3 iltaa hänen tekemiä möhläyksiä, eikä ne ole vieläkään kunnossa... Vaan tänään tuo sauna saa luvan valmistua. Ne laatat joko pysyy seinällä tai sitten ei, mutta ei niille voi nyt mitään tehdäkkään :( Vuoden kuluttua uusi remontti... Tekis mieli kirota ja huutaa, vaan ei se mitään auta.
Mutta nyt kaivan langat esille ja yritän saada tilkun alkuun :)

2 kommenttia:

H-K kirjoitti...

Komeat lapaset! Ovat varmasti lämpöiset, kun ovat tuollaista pörheää lankaa :)

Anne-Mari kirjoitti...

Ihanat lapaset olet tosiaan tehnyt, syystäkin olet ylpeä. Ovat varmasti ihanan lämpöiset myös.

Minunkaan blogissa ei kävijämäärät päätä huimaa eikä kommentteja satele. Kiva niitä on saada ja lukea, mutta alunperin minä ainakin aloin blogia pitämään vauhdittaakseni ja jotenkin hallitakseni kasvavaa lankavuorta.