sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sainpas valmiiksi

Sain eilen illalla nämä peitot vihdoinkin valmiiksi. Tässä ensimmäinen:
 Ja tässä toinen. Melkein samanlaisia on, vain jotain pieniä eroja :)
Tässä kummatkin vierekkäin. Langan menekkiä hankalaa mitata, kun osa tilkuista vanhoja, mutta reunalankaa meni 122 grammaa. Ja osa tilkuista on jo niitä, jotka olin punninnut ja laittanut tänne näytille.
 Sit kävin "vähän" ostoksilla... Kilon verran ostin lisää lankaa... Tästä puuttuu vielä 2 kerää toista sukkalankaa. Ja tarkoitus olisi käydä tänään ostamassa vielä ainakin yksi satsi tätä lankaa lisää... Ihan kun mulla ei lankaa olisi... Mutta kun ovat niin halpoja...

Lapsilla alkoi hiihtoloma ja minä se vaan painan töitä. Ensi vuonna mullakin on sitten talvilomaa, ja varmaan sen hiihtolomalla pidän. Olin eileinkin töissä, kävin siivoamassa liikuntahallista vanhojentanssi -sotkut. Hoh hoijaa... Nyt väsyttää ihan mielettömästi (siksi istuin eilen sohvalla virkkaamassa :) ) ja aamulla pitäisi taas töihin lähteä... Mutta mukavaa sunnuntaita kaikille, kaikesta huolimatta :)

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hienoa Kirsi... kyllä peitoistasi tulikin kauniit.
Ja oikein kaksin kappalein.
Ihania lankojakin olet ostanut.

TanjaV kirjoitti...

Ihanat peitot :) Mun peittoprojektit on tyssänny kyllä aina paljon aiemmin..
Jaksanista töihin myös.

Unknown kirjoitti...

Paranemishalit täältä Kymenlaaksosta ♥