lauantai 2. helmikuuta 2013

Tilkkuja

Päätin kuvata tilkut, jotka olen tässä parin viime päivän aikana virkannut. Näitä on tässä 37 kpl ja lankaa sain kulumaan 455 grammaa.
Oon jo jonkin aikaa miettinyt, mitä mä näistä tilkuista oikein teen ja eilen sen keksin. Tätini on jo pitkään puhunut, että haluaisi keittiön sohville päällyset ja nyt mä lupasin ne hänelle tehdä. Tilkkuja mulla on varastossa jo reilusti yli 100, joten kunhan olen muutaman tilkun vielä virkannut, voin aloittaa peiton kasaamista :) Tai peittojen, kun sohvia on 2 kpl. Mitään leveitä niistä ei tule, istuinosa tarvitsee tilkuilla vain peittää.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Tosi kiva kun löytyi hyötykäyttöä.
Odottelen niiden kuvia sitten valmiina :)

Milli* kirjoitti...

Mukavan värisiä tilkkuja on tuossa pinossa. Eikun seuraava koukulle =)